Prettige Feestdagen - Reisverslag uit Mokihinui Mine, Nieuw Zeeland van Ivo en Fenneke - WaarBenJij.nu Prettige Feestdagen - Reisverslag uit Mokihinui Mine, Nieuw Zeeland van Ivo en Fenneke - WaarBenJij.nu

Prettige Feestdagen

Door: Fenneke

Blijf op de hoogte en volg Ivo en Fenneke

24 December 2019 | Nieuw Zeeland, Mokihinui Mine

We wensen iedereen hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2019!!
Wij zijn nu aan de westkust van het Zuider eiland, in Mokihinui en vieren hier de 1e kerstdag met onze vrienden Leo en Yolande, die ook met een kampeerbusje rondtrekken.
Het is hier af en toe zonnig, maar 's morgens en 's avonds wat mistig en niet zo heel warm. De zee is te wild om in te zwemmen, maar ziet er wel prachtig uit. En we hebben een zwemplekje in een rivier gevonden, maar nog niet gezwommen. Het is gezellig hier.
De volgende keerde verhalen over onze avonturen hier.
Onze kerstfoto is wat donker, maar het zijn in Nederland tenslotte donkere dagen voor kerst.

• 24 December 2019 - 09:32

Saskia:

Ha vakantiegangers,

Jullie ook hele fijne dagen gewenst!!

Heb eindelijk ontdekt hoe ik jullie verslagen te lezen krijg. Hi,hi.
    Geniet er lekker van!!!

Liefs, Saskia

• 24 December 2019 - 10:10

Albert:

Hoi Ivo en Fenneke, Wat een mooie reis maken jullie... geniet en een fijn kerstfeest en mooi en gelukkig nieuwjaar!... :<))
    Liefs,
    Albert

• 24 December 2019 - 10:36

Jikkie:

Fijne feestdagen! liefs Jikkie

• 24 December 2019 - 10:44

Elise:

Wat fijn! Zijn jullie bij Gentle Annie? Magische plek!
    Heel veel plezier.

• 24 December 2019 - 12:40

Jimmy:

Lieve Rebels,

Leuke verslagen en mooie foto's. Of jullie de datumgrens al gepasseerd zijn denk ik niet, maar voor de jaargrens moet je met de lichtsnelheid en tijdje naar het oosten varen. Wij wensen jullie een vrolijke laatste week van 2019 en een zeer voorspoedig 2020!

• 24 December 2019 - 13:11

Reindert & Mieke:

Fijne feestdagen en "als eerste" het nieuwe jaar in ........

• 24 December 2019 - 18:58

Chuk Williams:

Hey-
    Tis great to hear you are in NZ-I loved it there too! I suppose it's already Christmas Day where you are-nevertheless-all the best to you two for the Holidays and for the coming Year!!

• 25 December 2019 - 14:39

Fam. Kramer:

Ook fijne feestdagen daar geniet van jullie avontuur. Wij zijn nu in de Dolemieten van Italië prachtig weer, lekker zonnetje en uitstekende sneeuw! X van ons allen

• 27 December 2019 - 06:32

Floris En Renée:

Hee Ivo en Fenneke!

Hele fijne feestdagen en geniet ervan bij Gentle Annie's! Wij zijn in Whanganui en nemen overmorgen de boot naar het zuiden. Eerst even een weekje een festival en daarna reizen we verder. Leuk om jullie verhalen even te lezen!

Fijne jaarwisseling en groetjes van Renée en Floris!

• 31 December 2019 - 10:02

Jolande Grouwstra:

Goedemorgen Fenneke en Ivo,
    Ik wens jullie een gezellige oudejaarsdag en een goed begin van het nieuwe jaar.
    groetjes van Jolande

Tags: kerst