Zeilreis 2006/2011 - Reisverslagen van Ivo en Fenneke - WaarBenJij.nu Zeilreis 2006/2011 - Reisverslagen van Ivo en Fenneke - WaarBenJij.nu

Rebel maakt met Ivo en Fenneke aan boord een zeilreis van 5 jaar
In eerste instantie gaat de reis via de Canarische en Kaap Verdische eilanden naar het Caraïbisch gebied en de Verenigde Staten.
Daarna besloten we te overwinteren in de Bahama's en Cuba en nog een keer de oostkust van Amerika te doen tot Nova Scotia, Canada waar we de boot een winter hebben achter gelaten. In juni 2009 zijn we in de zomer verder Nova Scotia gaan zien en naar New Foundland gezeild. Vandaaruit zijn we de oostkust langs naar Florida afgezakt zijn via de Bahama's naar het oosten gezeild tot St Maarten en toen afgezakt langs diverse Caribishe eilanden. Het orkaanseizoen van 2010 hebben we doorgebracht op Bonaire en Curacao. Via Jamaica naar de zuidkust van Cuba gegaan. Daarna via de Bahama's, Dominicaanse Republiek, Puerto Rico en Maagdeneilanden naar St Maarten gezeild. Vanaf daar zeilen we naar de Azoren en dan richting Europa
In september 2011 zijn we terug gekomen in Nederland.